lördag 25 oktober 2008

Utmanad...

En ny utmaning har nått min blogg och den här gången är det svägerskan som har passat bollen vidare.

Tre saker jag går igång på:
-Scrapbooking, älskar denna hobby! Synd bara att den är så dyr
-Godis!!!
-Fotografera. Sedan jag började med min hobby så åker kameran fram så fort jag ser ett "scrapmoment"

Tre saker jag inte kan vara utan:
- Familjen
- Godis!!!
- Datorn, tragiskt men sant!

Tre saker jag ångrar:
-Oj va svårt. Har faktiskt svårt att hitta något som jag ångrar. Givetvis finns det väl nåt klädesplagg som man kanske skulle ha slutat ut att köpa men annars så passar jag nog den här frågan.
Känns som att dom flesta val jag har gjort än så länge i mitt liv har fört något bra med sig och därför kan jag inte direkt ångra dom.

Tre saker som gör mig glad:
- Familjen
- Vänner
- Riktigt bra musik

Tre saker som gör mig arg:
- Orättvisa
- Myndigheter av alla de slag
- Jag blir arg då jag blir arg på sånt jag egentligen inte borde ödsla energi på att bli arg på. (Hängde ni med?)

Tre människor jag beundrar:
- Mormor
- Mamma
- Pappa

Tre saker jag skulle vilja göra:
- Gifta mig
- Resa till Australien (Fast det skulle aldrig mina nerver klara)
- Få ett till barn (men inte än)

Tre Tv-program jag ser:
- Greys Anatomy
- City Akuten
- Riskförlossningar
(Jag kanske skulle ha blivit läkare??)

Tre saker på önskelistan:
- Liiite mer pengar
- Att jag och min familj får ha hälsan i behåll
- Ett fast jobb skulle inte sitta helt fel

Tre bloggar jag inte kan vara utan:
Oj.. kan inte välja tre stycken.
Dom bloggar som finns i min blogglista är dom som jag går igenom nästan dagligen. Skulle inte vilja va utan någon av dom.

Inga kommentarer: