söndag 19 oktober 2008

Bortglömd...

Det slog mig just att jag har glömt att lägga ut LO:n jag gjorde till Emmas utmaning.
Det blev en LO med ett kort på Lucas när han bara var ca 1 timma gammal. När jag hade gjort den klar så tyckte jag att det saknades något och som en skänk från ovan så landade mina älskade clearstamp swirls i brevlådan samma dag som jag skulle skicka in bidraget.
Så stämplarna fick jag inviga direkt och jag blev nöjd med LO:n till slut...

Utmaningen var en scrap-bingo och jag valde att min LO skulle innehålla Knappar, bara rivna kanter, 1 foto, något stämplat och 2 mönstrade papper.


8 kommentarer:

Catta sa...

Den var jättefin! Förstår att stämplarna kom som en skänk från ovan, dom kompletterade LO:n! Tänk att han har varit så liten... Kram!

MalinL sa...

Så fin LO! Det är så vackra färger i den och alldeles lagom av allt!

Anonym sa...

Jättefin, funderar med på sådana stämplar för man kan ju använda dem till ALLT:-)
Längtar inte alls till min lilla plutt ska kika ut när man ser lilla söta Lucas :-)
Kram madde

Anonym sa...

Härlig Lo, fint med namn, vikt, längd och klockslag och swirlarna är underbara jättefint!!!
Kram/mia

Pimmi sa...

Jättefin blev den. och håller med dig sngående swirlarna de är så snygga och de gjorde sig mycket bra på den här Lo.n. Kram Emma

Karin sa...

Superfin layout! =) Riktigt snyggt medstämplarna!
kram!

Anonym sa...

Vilken jätte fin LO, Så fina färger och så harmoniskt att titta på.

Eva sa...

Jättefin LO, det blev ju toppen med de nya stämplarna!