måndag 13 oktober 2008

Lite smått och gott

Jag har dom sista dagarna kämpat på med en LO till Emmas utmaning som var ett Scrap-bingo.
Jätterolig utmaning! Nu är den klar men jag väntar med att lägga ut den..

Köpte 2 stycken A5 block på Dollarstore och piffade upp dom med väldigt enkla medel. Lite papper, thickers och ett stämplat motiv gjorde att dom ser lite roligare ut när dom står i den öppna hyllan i köket.

Var iväg till Stockholm i helgen och snubblade in på Panduro. Jag hade nog kunnat gå där hela dagen men jag hade ju sambon och sonen med mig så det fick bli en snabb runda.
Lägg märke till antalet papper jag köpte med tanke på att det var en hel vägg full med papper. Jag är nästan imponerad av mig själv!
Förutom några papper så blev det en daisy punch, tejp och ÄNTLIGEN en skärmaskin! Jag är helt förälskad i den och sitter och skär i allt papper jag hittar.. :)


Sen landade äntligen mina clearstamps i brevlådan idag. Har kikat på ebay flera veckor efter dessa och äntligen dök dom upp till ett bra pris.
Har blivit så inspirerad av hur fint det blir när Mi@ använder sig av dom så jag var bara tvungen att införskaffa dom :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

vad fint karro!! Jag hade älskat två såna fina och välorganiserade receptböcker. Ist har jag en hylla i ett skåp fullproppat med lösa papper med diverse recept som jag aldrig hittar när jag behöver dem... Ännu ett projekt på att-göra-listan...

Anonym sa...

WOW WOW WOW!!! Vad tjusiga receptböcker, dom var verkligen superfina!!!!
Härligt med en pandurosväng på resan :-) Kul att Du fått tag i swirls....jag är lite swirlsgalen tror jag ;-)
Träffade Catta i helgen superhärlig tjej!!
Kram/Mia

Pimmi sa...

Åhh så kul att du har fått handla, coh vilka fina stäplar du har köpt, dem kommer nog väl till pass nån scrapdag :) Det är så kul att piffa upp böcker litegrann riktigft snygga blev de. Ha det bra vi ses i morn PS. snyggt bidrag till tävlingen Kram Emma

MalinL sa...

Härliga böcker! :)

Och underbara clearstamps! Förstår att du har suktat efter dom!

Eva sa...

Vilka fina böcker! Gav mig en bra scrapidé! De clearstampsen du köpt är superfina, har också dem.

Catta sa...

*skrattar* bara du inte skär sönder dina nya fina papper, speciellt när du inte köpte så många! Vi måste träffas någon gång och scrappa tillsammans! Sugen på att komma till Emma imorgon (torsdag) eller vill du bjuda in oss någon dag *blink, blink*?? Kram C

lillis70 sa...

Vad fina receptböckerna blev! och swirlsstämplarna står högt på min lista med, härliga!

Karin sa...

halloj!

Vilka underbara receptböcker! Supersnyggt!
Jag har utmanat dig i min blogg!
kram!