tisdag 28 oktober 2008

Bättre sent än aldrig...

När Lucas föddes så fick han en sån jättesöt mössa av Pimmis mamma som stickar små jordgubbsmössor i samma takt som andra byter underkläder :)Röda till flickor och blå till pojkar. Nu är Lucas 5 månader och först idag fick jag tummen ur och gjorde ett tackkort till henne.
Så på med mössan på lillen.... spexa lite så att vi fick till något som liknar ett leende i alla fall.....printa ut... scrappa. KLART!

Kortet blev dessutom ett bidrag till Scrappers måndagsskiss. Titta in där om ni vill ha inspiration, alltid jättefina skisser!


6 kommentarer:

Karolina sa...

Åh vilken liten snygging, och vad han har blivit lik A.
Kortet var riktigt tufft och snyggt, gissar att M blir mycket glad.
/Karolina

Pimmi sa...

Riktigt snyggt och läcker tolkning av skissen. Mamma blev jätteglad. Kram Emma

MalinL sa...

Jätteläckert kort!! Verkligen! Och vilken supersnygg body Lucas har på sig! :D

Catta sa...

Supersnyggt kort! Så fränt med svart, vitt och en kulör. Du har dessutom en underbar förmåga att skriva så jag skrattar där jag sitter, "i samma takt som andra byter underkläder" *gapskratt* KRAM

Anonym sa...

Vad är LO?? (undrar en heeelt obegåvad...)

Jag har inhandlat mig en pysselväska på Rima... är så sugen på aqtt börja knåpa ihop ungarnas album å då är det väl bäst att börja i rätt ände: att samla allt material som ligger och skräpar i lådor, korgar, garderober, kartonger...

keytan sa...

oj va fint du gör =) Jag känner igen känslan av att tiden står stilla även om den oftast går alldeles för fort.

Snälla gå in på min blogg kopiera mitt inlägg och lägg upp på din blogg. Vi behöver så många anmälningar vi bara kan.
Jag hoppas verkligen att du kommer.
sprid detta vidare! Tack vännen!