söndag 5 oktober 2008

Beställningskort

Jag har gjort ett beställningskort till en 50 åring som uppvaktades igår. Har provat på att göra ett fönsterkort och blev faktiskt ganska nöjd. Tack Emma för inspirationen och lånet av cirkelskärare och alfabete :)
Undra hur länge jag kommer att klara mig utan en cirkelskärare nu när jag vet hur det är att använda sig av en...
Fotografiet blev katastrofalt dåligt och återspeglar inte alls färgerna rättvist. Men men... ni får då se hur upplägget blev i alla fall.
Framsidan av kortet


När man öppnar kortet...

9 kommentarer:

MalinL sa...

Ah men det blev supersnuggt jue!! Sååå läckert med fönsterkort!!

Pimmi sa...

Halihallå, jättefint blev det, stämpeln var ju kanonsöt och texten rymdes ju bra på framsidan. du måste va jättenöjd. Jag är hemma hela dan idag Kram

Anonym sa...

Åh vad tjusigt, vad fiffig idé med fönsterkort.
Kram/Mia

Anonym sa...

Vilket jättefint kort du gjort! Såg bara lite av det i verkligheten.. Så kul att stämpeln hann komma! Hoppas vi hörs snart!
Kram Ida

Midscrap sa...

Å vad roligt att du hittade till bloggen (via Pimmi) =D
Du är varmt välkommen och jag hoppas att du är med i tävlingen ;)
Du gör jättefina alster!

Kram
Malin

Midscrap sa...

Det går så bra så! =)

Karin sa...

superfint kort! Måste oxå pröva på detta !

kram!

Eva sa...

Åh vad fint! Kommer nog att "apas" efter!!

Anonym sa...

Supersnyggt kort! Måste prova göra ett. Kjam..