tisdag 21 oktober 2008

Utmanad...

Essmo har passat vidare en utmaning till mig och jag vill passa på att gratta henne så jättemycket till hennes uppdrag som DT hos Hobbyhuset. Grattis vännen, det är du väl värd!!

Nu till utmaningen...

Vilken mat äter du ofta? Tyvärr står korv på menyn allt för ofta hemma hos oss.
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Pinsamt att erkänna men jag är nog inte så bra på att hjälpa till, inte för att jag är lat utan helt enkelt för att jag nog inte tänker på det. (Surrar för mycket istället kanske!?)
Var sitter du helst när du bloggar? I soffan
Köper du ofta Triss? I princip aldrig.
Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester? Kreta har jag rest till en gång och skulle mer än gärna återvända.
Vilken TV-kanal tittar du mest på? Svårt.. det är nog dött lopp mellan 3:an och 5:an.
Vilket är ditt favorit vin? Enkel fråga, jag dricker inte vin! :)

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Take it or leave it..... Mi@ M Catta Emma

Inga kommentarer: