torsdag 23 oktober 2008

Underbara papper...

Köpte lite nya papper på panduro när jag var i Stockholm. Tänkte att jag skulle ge mig på att scrappa i lila för jag tycker det är så fint men har aldrig kommit mig för att testa.
Har gjort 2 kort i lila och sen blev det ett jätte enkelt "bra att ha" kort av spillbitar när jag ändå var i farten.
I dagsläget kan jag inte visa ett av korten men håll till godo med dessa tills vidare...
Upplägget till det lila kortet fick jag inspiration till när jag kikade på Pimmis fina julkort. Tack vännen för all inspiration du ger!
Och håll i er nu.. men jag har faktiskt koll på vad de lila papprena kommer ifrån. De kommer ifrån karen-marie. Har aldrig kommit i kontakt med de papprena förut men jag föll för dom direkt när jag såg dom på panduro :)

Papper: Karen-Marie
Alfabete: Qk Metro
Stämpel: hÄnglar och stÄnglar
Swirls: Autumn leaves clearstamps

Stämpel: hÄnglar och stÄnglar

6 kommentarer:

Pimmi sa...

Riktigt snyggt, kul att man kan inspirera. Håller med kul att se dig scrapa i lila :) Ha det bra Kram Emma

ScrapMi@ sa...

Härligt med lila det är så vackert, jättefina kort!
Kram/Mia
Ps: Du vann på min utlottning så vinstbrevet är på väg uppöver till Dej!

Catta sa...

Vilka fina kort, pappret men även swirlstämpeln tar sig väldigt bra! Jag har inte sett förrän nu att du har utmanat mig, ska svara så fort som möjligt! Kram

M sa...

Utmaningen utförd. Och du är utmanad i en annan hos mig. Titta längre ner på min sida bara = )

Sedan skickar jag uppmaningen vidare om att tända ett ljus för Caroline imorgon kl 20.00.

Eva sa...

Jättefina kort och så vackert färglagda stämpelmotiv!

Anonym sa...

Jättefina:-) måste få tummen ur och köpa såna där swirlstämplar...är ju så snyggt.
Kram madde