lördag 21 mars 2009

Sista LO:n

Det här är den sista LO:n jag har att visa från Ö-viks träffen. Det var en lift från en LO i Scrapbooking m.m.
Alfabetet är Qk Studio Classic och papprena är Maja Design.
Igår var jag iväg och köpte mig en ny skrivare så idag har jag ägnat dagen till att lära mig programmet som hörde till. Det finns en massa funktioner som jag inte hade på den förra skrivaren. Det blir säkert jätteroligt när jag väl har lärt mig allt man kan göra.
Det finns till och med en mall som heter Scrapbooking i fotoprogrammet där man kan göra egna kollage av bilder innan man skriver ut dom. Blir jätteläckert!
Jag hade tänkt hinna göra något bidrag till CC på Scrappers också och den slutar imorgon. Har gjort en LO och ett kort idag och nu håller jag på med ett till kort.. Får se om jag hinner det klart.
Ett dopkort måste också göras till nästa helg.

4 kommentarer:

MalinL sa...

Jättehärlig LO! Gillar verkligen färgerna!

Madde sa...

Jättefi, härliga färger blir så mjukt på nåt sätt-
Kram Madde

Karin sa...

Vilken fin layout! Snyggt med alla papper,
kramis!

ScrapMi@ sa...

Jättefin Lo, cooolt med pappren o fotot fångar upp färgen i pappret jättebra!

Lycka till med nya skrivaren =)
Kramar från //mia