tisdag 17 mars 2009

Kit utmaning..

Till träffen i Ö-vik fanns det ett färdigt kit att beställa som man där på plats skulle använda till en utmaning. Man fick inte använda sig av något annat material än det som var i påsen men man fick använda sig av diverse verktyg.
Alfabetena är metro (full fart i) och "backen" är skrivet med bokstäver som följde med. Snöflingorna är en die som jag lånade av Catta. Tror det var Qk?
De små tagsen är metall tags som jag efter inspiration av Keytan klistrade fast papper på så att dom skulle gå ihop med resten av färgerna.
Det här blev mitt resultat.




7 kommentarer:

Madde sa...

jättefin, men det gick inte förstora den, ville se de där tagsen lite närmare.
Kram Madde

Karro sa...

Är det någon som vet varför bilderna bara går att förstora ibland? Jag har samma inställningar jämt.

ScrapMi@ sa...

Tusen TACK för i helgen jätteroligt =))))
Din KIT LO blev jättefin, fiffigt med tagsen det blev en fin effekt.... och härliga foton!

Kram//Mia

MalinL sa...

Hääärlig LO gumman!!

M sa...

Snyggt! Jag hörde att lilleman passade på att tjorva lite med sömnen när du var borta. Han har ju timing vetja'!

Karin sa...

Jättefin layout i härligt vintriga färger! =)
stor kram till dig!!!!

ScrapAnga sa...

Hej Karro, nu har jag hittat till dig, vad trevligt.
Det var kul att få träffa er och Mia har pratat om er sååå mycket.
Och er härliga dialekt sen då.
Jättefin LO från kitet, fränt att hänga Metalltagsen så där och klä dom.
Jag kommer tillbaka när jag har lite mer tid, här måste botaniseras, ha det gott
Kram Anga