torsdag 19 mars 2009

Mer från ö-vik

Den här utmaningen gick ut på att man skulle ha minst 3 av 3 olika saker.
På LO:n har jag:
3 rader med foton
3 blommor
3 olika sorters pärlor

Blommorna är utstansade med retropuncharna som jag fick låna av Emma. Alfabetet är Qk chemistry och idén med pärlorna runt kanten fick jag av Emma och Catta. Tack för all inspiration ni ger mig!


Kortet blev ett "bra att ha" kort och innehåller:
3 knappar
3 mönstrade papper
3 olika sorters pärlor

Den supersnygga blomstämpeln fick jag låna av Keytan, vet inte vart den kommer ifrån. Spetsen och knapparna är från min mammas sylåda som jag fick gå igenom. Många fynd blev det kan jag lova. Öglepinnen och pärlorna kommer från Pagoni. Papprena är Maja Design för omväxlingsskull :) Grattis är stämplat med magnetstämplar.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mycket fint du hann göra i Ö-vik. Tyckte jättemycket om LO:n om minerna, fint med alla detaljerna!

Madde sa...

Vad duktig du ärKarro, LOn har duverkligen fått till för den är jättemysig, så härliga kort på Lucas med.Snyggt med pärlorna
Kortet va med jättefint, mjuka fina färger, jättefint
Kram Madde

MalinL sa...

Vilken härlig LO! Så roligt då man kan få så mycket ideer och inspiration av andra sådär!

Och kortet är bara så vackert! Så härligt fina och mjuka färger!

*kram*

ScrapMi@ sa...

Verkligen en härlig LO gillar blommorna Du grupperat i hörnet o upplägget av fototna riktigt snyggt oxå pärlorna naturligtvis....jag har fått lite dille på pärlor hihih!!!

Och kortet mycké snyggt o stilrent o naturligtvis underbara papper...löööövlie!!! Och spestsen till gjorde alltihopa!!

Duktig Du är Karro!!!

Trevlig Helg!!
Kram//Mia

Ps: Hur går det att sova utan kudde??

Anonym sa...

Hej!
Du har vunnit vår utlottning av en påskdies. Ett STORT grattis från oss. Kan du maila oss din adress, så vi kan skicka den till dig.
Trevlig helg
önskar
Änglafröjd i Arvidsjaur
www.anglafrojd.se
MVH
Anna

Karin sa...

VIlken härlig layout! Jättefin! Vilket charmtroll på bilderna.. =)

Kortet är ju bara sååå fint! Spetsen är riktigt läcker..Jag gick oxå igenom mammas sylådor & hittade massa fynd..

Kramar till dig !