fredag 27 mars 2009

Dopkort

Igår var det Northern Light Scrappers första träff och det var väldigt trevligt.
Vad härligt att föreningen är igång, det ska bli så kul!
Ett kort blev det igår och det ska få följa med på dop imorgon då lilla William döps.
Jag hittade en underbar sida idag som jag bara måste få tipsa om.
Helt underbara skisser! Jag fick så mycket inspiration att jag inte vet vart jag ska börja.
En massa nya skisser kombinerat med en ny skrivare kan inte misslyckas!

Alfabete Qk Paige mini. Papper från papirdesign. Hjärtat och tagsen har jag klippt ut själv. Stämpeln har jag lånat av Emma och även idén med ljuset är från Emma och även Karro.

4 kommentarer:

Madde sa...

Jättefint och gulligt, gillar verkligen stämpeln,hjärtat är jättesnyggt med.
Kram Madde

Karin sa...

Såå sött kort! Va fint det var med hjärtat, & stämpeln är jättesöt!

kram!

PS, jag har något till dig i min blogg =)

MalinL sa...

Oh vilket underbart dopkort!

keytan sa...

Oj va fint kortet blev! =)
Jo möhippan var jätte trevlig! =)
nu ska jag gå igenom en massa bröllopsbilder. =) hade gott