måndag 9 mars 2009

Flaskkort

I Lördags var vi bortbjudna på middag och jag provade för första gången att göra ett flaskkort som levererades tillsammans med en vinflaska.
Kan väl inte påstå att det är det som jag är mest stolt över men det blev väl ändå helt okej för att vara första försöket.
Nu närmar sig vår Ö-viks resa med stormsteg och jag längtar så mycket! Både efter att få en liten semester och efter att få sitta med likasinnade och scrappa en hel helg.
Superkul ska det bli!



Änglafröjd har en utlottning på deras blogg. Kika in här för att ha chans att vinna en fin påsk-die.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Det såg ju skitsnyggt ut!
Jag skulle mer än gärna bjuda hem dig på middag i utbyte mot en sånn där! =)

Anonym sa...

Den var väl snygg så det räcker!
Vilka roliga presenter att ge bort!

Madde sa...

Den va ju jättefin, tycker du ska känna dig nöjd med den.
Kram madde

MalinL sa...

Vilket härligt flaskkort!

Och du får ha det så himla roligt på öviksträffen!! Hade hoppats att jag skulle kunna vara med jag med men vi har andra planer den helgen.. :/

Pimmi sa...

Snyggt, ser att maja design har kommit till användning igen. Ha det bra kram. Ps, vi kommer inte ikväll

Anna sa...

Jag håller med dom andra - den var jättefin! Och en bra sak att piffa till en annars så enkel vinflaska med. Superbra när man är bjuden på middag eller liknande!

Hoppas vi hinner träffas snart. Kram

ScrapMi@ sa...

Men vilket tjusigt flaskkort....skulle både vilja ha kortet o flaskan :)))))

Mycké fina papper...lövvvlie!

Vad gör Du packar Du inför helgen ;-)

Vi ses snart!!
Kramizzz/Mia

Eva sa...

Jättefint flaskkort!! Vårt lill* pyre ska komma runt den 3 september. Längtar!!

Unknown sa...

Hej
jag undrar om du kan hjälpa mig med hur jag får in en signatur i varje inlägg jag gör??
Jag har gjort en signatur men vet ej hur jag gör så det kommer hela tiden när jag gjort ett inlägg??
Googlade och hittade hit..
/Tacksam Tina

Tinatilda@hotmail.com
www.familjenochjag.blogspot.com

Unknown sa...

Karro
-Tusen tusen tack!!
Nu sparade du mig resten av kvällen=)Annars hade jag suttit tills jag fixat det själv men jag trodde man skulle in och röra i html koderna..tur jag inte skulle det.

Supertacksam TINA

Catta sa...

Ett dygn kvar, sen bär det av!!! LÄNGTAR! Kram

Karin sa...

åh va snyggt! Rikitgt härliga färger !=)
Hoppas ni får superkul på träffen, skall bli så kul & se allt du kommer att skapa!

stoooor kram!

Anonym sa...

Riktigt tjusigt flaskkort!! Har funderat på att tillverka ett själv men fastnat i funderingsstadiet än så länge! Lite inspiration gav du mig iaf :)

ScrapAnga sa...

Gud vilken fin, jag bara älskar såna här härliga flaskhängen. Ha det gott // Anga