fredag 27 februari 2009

Annorlunda LO

Idag har jag gjort klart en LO som skiljer sig lite från det jag brukar göra. För det mesta använder jag mig av enfärgad CS och har bara något enstakat mönstrat papper.
Till den här LO:n använde jag mig av ett väldigt mönstrat papper och därmed behövdes det inte så mycket dekorationer.
Men jag fick in några av gårdagens fynd. Det virkade glasunderlägget la jag ihop med en del av de fina blå blommorna jag gjorde och på det gjorde jag en Novablomma som Hoppetossa har inspirerat mig till.
På ståltråden som tagen hänger trädde jag på några av pärlorna och prislappen som satt på ett av halsbanden jag köpte igår vände jag på och så fick den bli en tag som hänger från hjärtat.
När jag skrev ut fotot i svart/vitt blev det nästan lite blått så därför tog jag ett papper i lite blå toner så det inte skulle se så konstigt ut..
Blev ändå lite konstigt men jag är nöjd med resultatet.



7 kommentarer:

Anonym sa...

jätte härlig LO, snyggt med svart vitt foto.

Catta sa...

Så läcker med alla ringar! Jag tycker inte att den blev konstig på något sätt, bara riktigt, riktigt läcker! Syns imorrn. Kram

MalinL sa...

Ja det var en läcker LO! Svårt papper att göra något av men du har lyckats otroligt bra! :)

Maja Stokk / eyovine sa...

Snyggt! Gillar alla runda former i denna LO =)

Kram Maja

ScrapMi@ sa...

Men den var ju superläcker snyggt med ringarna o coolt med rubriken ...den var annorlunda men riktigt riktigt snygg!!!
Kram//Mia

Madde sa...

Kul LO, inte som alla andra men otroligt snygg. Kul att dina fynd kom till användning med.
Kram madde

Pimmi sa...

Underbart å vad snygg blomman blev. läckert kram emma