torsdag 26 februari 2009

Röda korset fynd igen

Tog på mig scrapglasögonen idag och svängde förbi Röda Korsets seconhand butik. Glad i hågen kom jag ut därifrån med en hel påse full med saker. För 75kr fick jag allt detta.
Mina favoriter blev dom stora blå blommorna som är ca 10cm i diameter.
Jag har länge tänkt köpa några större blommor men jag har blivit för snål när jag har sett vad dom kostar. De här blommorna kostade 5kr styck och jag är mycket nöjd med dagens inköp.
Förutom dom blev det några meter spets, ljusblått band, mera blommor och några halsband som numera bara är en hög med pärlor.
Bilderna brukar gå att klicka på så att dom blir större men det verkar inte fungera nu, hoppas ni ser vad som är på bilderna ändå.




Tidigare i veckan flyttade det även hem ett Studio Classic alfabete hem till mig och min hörna.
Så nu sitter jag mest och tittar på mina fina nya alfabeten och undrar vad jag ska hitta på med dom. Skulle vilja använda alla samtidigt :)

Till helgen är det scrapträff och det ska bli så roligt. Vilken lyx att få umgås en hel helg med trevliga människor med samma intresse.
Sedan dröjer det inte länge innan nästa träff är och då åker vi iväg till Ö-vik.
Nu ska jag lägga datorn åt sidan och gå och se om jag kan knåpa ihop något annat att visa er här på bloggen.

3 kommentarer:

Karolina sa...

Jag sa ju det, scrapprylar finns överallt :)
Härliga fynd du har gjort och vad fint ni har fått i trappen.
Ha en bra pysselhelg.

Catta sa...

Vilka fynd du har gjort på Kupan! Jag såg A utanför RIMA idag och undrade nog allt om du skickat en beställning med honom =) Om jag inte minns fel går gerberorna att plocka isär så man får MASSOR med blommor... Kram

MalinL sa...

Åh vilka härliga fynd du har gjort!! :D