söndag 8 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Madde
  1. Gå in i mappen Mina bilder på din dator.
  2. Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet.
  3. Visa den bilden i din blogg och skriv något om den.
  4. Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen.
  5. Länka till dem och låt de veta att de är utmanade.

Bilden är från vår sommarstuga en härlig sommarkväll 2007.

Jag skickar denna utmaning vidare till:

Pimmigumman

Vickan

Hemmapappan / Kulturkoftan ( Ni får utmaningen gemensamt då jag antar att ni har bilderna på samma dator.

Catta

Hm..det får räcka så. Tror att alla andra på min blogglista redan har blivit utmanade med liknande eller samma utmaning.

3 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Härlig bild att minnas tillbaka till....så här mitt i februari =)
Kram/mia

Anna sa...

Hej! Och åter igen grattis till bröllopet! Skulle bara säga att "Annas pysselplejs" har gått i graven och numer är det http://virrpannasvrld.blogspot.com som gäller!
Kram/Anna

Anonym sa...

vilket härligt kort, mycket bättre än hitt,haha.
kram på dig