måndag 11 januari 2010

Mitt bästa vinterfoto







Northern Light Scrappers har som vanligt väldigt roliga och inspirerande tävlingar varje månad.
Dessutom har jag haft turen att vinna ett par gånger och jag kan bara säga att det är helt otroligt fina priser som är sponsrade av månadens företag varje månad.
Kika in HÄR och ta chansen att utmana dig själv den här månaden med att scrappa ditt bästa vinterfoto.

Jag tror aldrig att jag tidigare har varit klar så här tidigt i månaden med en tävling men den här LO:n har legat ett tag på mitt skrivbord men jag hade ingen inspiration till att göra den klar..
Men så kom den här tävlingen och vad passade då bättre än dom här bilderna?
Jag är supernöjd med den här dubbel LO:n och främst är jag väldigt stolt över att jag har lyckats scrappa i andra färger än grönt och brunt. (Jaja...det är liiite grönt med.. :)
Ett av alla grattiskort som måste göras inom närmaste månaden är scrappat men det visar jag en annan dag..
Även det var till en tävling/utmaning men jag missade inlämningsdatumet. Det är inte lätt att ha guldfiskminne.
Nu blir det att hoppa i säng så att vi orkar den andra inskolningsdagen på dagis imorgon.
Första dagen blev succé så jag hoppas att det fortsätter så resten av veckan..

6 kommentarer:

Gurkiss Scrappande sa...

Jätte fina LO´s.

Kram Gurkiss

Anonym sa...

Snygga!

Anna sa...

Vilka fantastiska LO`s du har gjort! Du är super-duper duktig!

En liten fråga...har du/ni hunnit beställa MS-stansar redan?? Om ni inte har gjort det så hör av dig gärna! Jag tror mitt tel.nr finns på min blogg annars kan du lämna en kommentar.

sköt om dig//Anna

Anna sa...

Vilka fantastiska LO`s du har gjort! Du är super-duper duktig!

En liten fråga...har du/ni hunnit beställa MS-stansar redan?? Om ni inte har gjort det så hör av dig gärna! Jag tror mitt tel.nr finns på min blogg annars kan du lämna en kommentar.

sköt om dig//Anna

Anonym sa...

Åh så stilrena och snygga LO:s! Det var i min mening bland det snyggaste du gjort!
Kram C

Lene sa...

helt underbar LO du skapat. Så snyggt det är med en dubbel LO!
Är ute på en runda hos de som var med i min blogcandy förre året!
Kram lene