måndag 28 december 2009

Dop kort i annorlunda färger

I går var vi på lilla Williams dop och han skötte sig helt perfekt.
Annat var med vår son som trodde att kyrkan var en stor
lekplats med massa bänkar man kan klättra på.
Dessutom ekar det rätt fint om man skriker...
På dopet hade jag med mig det här kortet som jag förutom det
gröna gjorde i lite andra färger än jag brukar.
Jag har även fått med en hel del rubons som jag fullkomligt älskar.
Texten: "Till minne av dopdagen" är även det rubon bokstäver.

På återseende!

4 kommentarer:

Anna sa...

Här pysslas det för fullt ser jag. Jätte fint dopkort, älskar motivet. Och härliga färger,kul med lite annorlunda färger på dopkort.
Håller med om att rubons är bra att ha, letar efter rub on texter man kan änvända på kort.

Miss Goldie sa...

Helt underbart kort! Ett STORT tack för din härliga kommentar i min blogg! Blev såå glad att läsa den! :-) Ha en bra dag!

Pimmi sa...

Vill tacka å Williams vägnar för det superfiina kortet. Kram Emma

Unknown sa...

Superfint kort!! =D
haha det där med kyrka som ekar känner jag igen...Max pepskrek sig igenom kusinernas examen :/ Tur att vi stog brevid orgeln som överröstade det mesta av skriket haha =D

Kram!