tisdag 1 december 2009

Mitt liv i siffror


NorthernLightScrappers månadstävling i November hade temat "mitt liv i siffror".
Jag tog chansen och scrappade en LO som jag fick inspiration till när jag kikade på en av MissGoldies LO:s.
Siffrorna hade jag tänkt skriva ut på datorn men vår skrivare ville inte vara med så det fick bli så här.

Idag är det ju 1:a december vilket innebär att jag fick öppna första paketet i julkalenderswapen jag är med i.
Känner mig som barn på nytt när jag redan längtar till imorgon då jag får öppna nästa paket :)


5 kommentarer:

Karin sa...

Vilken härlig LO, det är himla kul å ha dessa siffror.. hihi.. man glömmer foooort hur små dom har varit! Nu kunde jag klicka upp bilden så problemet verkar vara löst?
kram på dig!

Catta sa...

OJ så vacker LO, en riktig Karro layout. Tänk att han varit så liten... smart sätt att komma ihåg hur fort dom små liven växer!
Kram C

sagapo sa...

Otroligt fin LO, tror nog att du vinner med denna. kram

sagapo sa...

Grattis till vinsten, det var du verkligen värd, den var jättefin. Kram Carita

Miss Goldie sa...

Åh, har du liftat lilla mig??? Vad roligt! Din LO blev verkligen kanonfin! Underbara färger och ljuvligt foto!