söndag 17 januari 2010

Nya utmaningar





Jag har hittat en massa roliga tävlingar/utmaningar nu i Januari. Min inspiration får jag till stor del av utmaningar så är det någon som har något mer tips på utmaningar jag har missat får ni gärna hojta :)
Högst upp i inlägget är ett bidrag till PION DESIGNS månadstävling. Den här månaden skulle man lifta en LO och jag valde att lifta LO:n rakt av. Tyckte den var superfin.
Pion Designs blogg och LO:n jag liftade hittar ni HÄR.

Kortet gjorde jag till en utmaning där man bara fick använda sig av färgerna: brunt, beige, mörkröd och lite svart och vitt. Jag missade tyvärr inlämningsdatumet men nu har jag i alla fall ett "bra att ha" kort inför alla födelsedagar som väntar.

Tyvärr måste jag göra så att bilderna ligger högst upp i inlägget och texten kommer sen. Det är endast då dom går att klicka på och göra större. Jag får det inte att fungera på något annat sätt så det får bli så här.
Nu blir det att påbörja ett kort till en nyfödd liten kille som vi hade tänkt hinna och hälsa på i veckan.
Jag önskar alla bloggläsare en bra start på den nya veckan och tusen tack för alla goa kommentarer ni lämnar. Ni förgyller min dag!
Kram

4 kommentarer:

Karin sa...

Vilken urfin layout! Håller med om att det en kul tävling! Superfin!
Kortet är jättefin oxå, synd att du missade deadline...
kram kram

anna"meali" sa...

Vilken härlig LO! Gillar färgerna skarpt och hela upplägget är så fint med blommorna och papprena. Jätte fint foto.

Kortet var ju också helt i min smak, gillar färgerna du använt. Håller tummarna för dig i utmaningarna.

kram kram.

VeraE sa...

Åh vad fin LO! Kortet på sonen och bilen är så gulligt att man smälter och du har verkligen fått till designen med färger och allt!

KRAM

Anette sa...

Vad fint du har gjort.
Underbara färger :)