torsdag 28 januari 2010

Award/utmaning

Jag har fått en jättefint award och utmaning av supergulliga Vera.


Med denna award medföljer att jag ska:
  • Kopiera awarden till min blogg
  • Länka till personen som gett mig awarden
  • Berätta sju intressanta fakta om mig själv
  • Välj sju andra bloggar att ge awarden till
  • Länka till deras bloggar
  • Lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

Här kommer sju mer eller mindre intressanta saker om mig själv:
  • Jag är fruktansvärt morgontrött
  • Jag trivs inte att vara själv utan gillar att ha folk runt omkring mig
  • När mitt blodsocker sjunker är jag ingen trevlig människa att vara med
  • Jag har väldigt kort stubin men det går över fort och jag är inte långsint
  • Jag har en underbar och stor familj och underbara vänner som alltid ställer upp.
  • Jag är C-vitaminberoende och sockerberoende och vill gärna tro att jag kan kompensera det onyttiga i en godispåse genom att äta en apelsin.
  • Jag älskar sol och värme och tycker mindre om kyla och snö.

Jag ger denna award vidare till:

Anna.Ö

Keytan

Madde

Jessica

Mia

Stina

Carola

Det är helt frivilligt att anta utmaningen!



1 kommentar:

Carola sa...

Tack så Jättemycket för Awarden! Jag antar utmaningen! (Det kanske kan sätta fart på mitt bloggande igen... Har ju stått totalt stilla sen början av December, tror jag.) Hmmm, 7 saker var det....hmmm
/Kram Carola