måndag 8 februari 2010

Min underbara man

Jag har inget nytt att visa upp idag, inte för att jag inte har scrappat utan för att jag har så fantastiskt dåligt minne och har glömt att fota dom kort som har gått iväg förra veckan.
MEN...

Ifredags när jag blev hämtad av maken på jobbet väntade en glad överraskning i bagageluckan.
Han hade varit iväg och köpt en trolley så att jag äntligen kan packa mina grejor på ett vettigt sätt när jag åker iväg på scrapträffarna :)
Jag har världens bästa man! :)
Det är inte riktigt en sån här men jag hittade ingen bild på den som jag har fått. Tror att den jag har är en "light" variant av den här. Den har inte lika många förvaringsfack utan en massa fickor på utsidan som man kan förvara grejor i.



4 kommentarer:

Karin sa...

WOW! DET är kärlek det! Vilken underbar man du har! =) Sååå smidigt med en scrapväska! =)
kram på dig!

Vera sa...

Din make ÄR snäll och omtänksam! Stod bakom honom när han skulle göra upp affären och jag frågade käckt med ett stort leende om det var någon som fyllde år... Näe, jag vill bara överraska henne!!! Öhh... Vad säger man?! Tappade nästan hakan i golvet, måste ha sett smått komiskt ut :)Jag tänkte att det skulle smitta av sig på min make så jag ska nog visa ditt blogginlägg *s*

Ha det gott!
KRAM

Anna sa...

Ja, tänk vilka underbara makar man har, vad vore vi utan dem! Jag fick också en scrapväska....eller han kompletterade och köpte den mindre som man kan ställa på den stora! Inte dumt må jag säga.

kram//Anna

Ulla-Karin Lundberg sa...

Hej Carro !

Kan du ge oss tips på var man kan få taag på den där väskan som du visar på bilden ??
Vore perfekt att ha alla grejor i = )
Du kan gärna mejla till anglarfinns@hotmail.com, för jag vet ej om jag hittar tillbaka hit igen = (
Kom hit via länk på länk ....