söndag 24 januari 2010

Födelsedagspresent




Min moster fyllde år tidigare i veckan och det blev en riktigt hemgjord present.
Jag gjorde ett halsband till henne som jag sedan la ner i en tom tändsticksask och dekorerade.
Det blev så tomt i påsen så jag dekorerade ytterligare en tändsticksask med tändstickor i.
Jag passade på att haka på skissutmaning som även gick ut på att man skulle använda sig av spillbitar så det passade ju perfekt till denna altring.
Tävlingen hittar ni hos Pyssellyckan.

Tyvärr blev bilderna jättesuddiga, vet inte vad som hände och nu är presenten redan hos jubilaren så det få duga med dom här korten.

Tack för att ni kikar in här på min blogg!

5 kommentarer:

Unknown sa...

JÄttefina askar =D
Jag har nog en miljard spillbitar hemma...jag sparar dom men använder dom sällan :S Kanske man skulle ta sej en djupdykning? ;P

Kram!

Anette sa...

Så mycket snyggt du har gjort!

Lillsnörpa sa...

Riktigt fin present! Kul idé! Härliga färger! /Lillsnörpa

Vera.m.fl sa...

Vilka söta askar du gjort! Men jag blev lite nyfiken på halsbandet oxå, har du ingen bild på det? Handgjorda halsband är toppen :)

Jag har en sak i min blogg som jag tänkte få ge till dig.... om du vill ha den :)

Ha så himla kul imorn på träffen!

KRAM

Anna sa...

Åh, så fin presentförpackning du har gjort! Kul idé att lägga allt i samma påse.

Vad roligt att du gör egna halsband också, en riktig "mångsysslare"!

Nä, jag kommer inte på träffen ikväll, ska till H-randa idag, och min karl har en föreläsning mellan 15.00-17.00, efter det ska vi gå på Ikea...

Självklart får du lägga in mig i din blogglista... jag lägger in dig också!

Ha så trevligt ikväll i allafall.

kram//Anna