söndag 31 maj 2009

BOM

Jag har en tanke på att göra ett BOM album men jag har inte kommit så långt.

En enda liten LO har det blivit men jag har lite mer idéer i huvudet så någongång blir det väl fler.
Jag har valt att scrappa i formatet 12x6 som jag har sett många gör när dom scrappar BOM album.
Det var kul att scrappa i ett annat format än det man är van att göra. Blir lite annorlunda men det var väldigt roligt.


Fotot jag har scrappat har några (läs 20) år på nacken och det är taget när jag och min barndomskompis skulle få sova över hos varandra för första gången. Vi hade sååå roligt och om jag inte minns fel så var vi vakna nästan hela natten.

Är det föresten någon som vet hur jag gör för att man ska kunna klicka på bilden och få den större? Jag förstår inte varför det inte går...

7 kommentarer:

Madde sa...

Vad fin den va. Jag har med funderat på varför dina inte är klickbara. När du laddar upp bilden så får du ju välja var den ska vara (vänster,mitten,höger) det går också välja storlek (liten,mellan,stor) jag väljer alltid mellan där,kanske är det som spökar? Annars har jag ingen aning.
Kram Madde

ScrapMi@ sa...

Jättefin LO Karro =) Och pappren är ljuvliga mycké smarkfull LO!!!

Säger som Madde jag laddar oxå upp mellan bild!

KRam//Mia

Karin sa...

Jättefin LO! Väldigt milda å fina färger.. =)
kram kram!

Pimmi sa...

Den är så snygg denna Lo, för att inte tala om tjejerna på bilden. Kan inte tro att vi är ett år äldre eller?? Snygga dekortaioner och jättefint upplägg Kram Emma

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Nej men gud vad gullig! Så himla fint kort och en så underbar grej att scrappa om!

Vilken nostalgitripp det är när man tar i sådana foton, eller hur? Men dte är mysigt, så mysigt!

Ha de så gott!
Kram / Angelica

Karolina sa...

Ååhh vilken LO! Gillar färgerna, dom rivna kanterna, allt det "skitiga", spetsen, snörena... ja med andra ord ALLT.

Lisbet sa...

surfade runt och hittade dig. Jättesnygg LO. Gillar verkligen färgerna.