torsdag 11 juni 2009

MHV

På Svensk Scrapbooking har jag varit med i en swap den här månaden som går ut på att man bli tilldelad en hemlig vän som man ska skicka ett paket till. För att veta vad personen gillar skriver alla upp på önskelistor vad man önskar sig.

I veckan så fick jag paket från min hemliga vän och det innehöll två promarker pennor i dom underbara färgerna creme och pastellgrön. Dessutom hade hon skickat med pärlfloss i härliga färger.
Tusen tack min hemliga vän!! :)

Uppdaterat: Har bomull i huvdet, det ska givetvis vara PEARLMAKER, inte promarker... :)



5 kommentarer:

Karolina sa...

Men det där är inte Promarker pennor det är ju pearlmaker :)
Undra om det börjar vara för mycket bröllop i huvudet????
Ha en bra helg.

Karro sa...

Men gissa om jag har bröllop i huvudet? Eller bomull kanske...
Självklart är det pearlmaker. Ibland skriver jag så fort så att huvudet inte hänger med...
Tack för upplysningen Karro :)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Det var ju inget dåligt paket! Jag fick också ett grymt bra paket, gillar dessa MHV-swapparna, det är som att fylla år varje månad! *ler*

Ha de så gott!
Kram / Angelica

ScrapMi@ sa...

Hoppas Du vaknar som prinsessan på ärten idag =) Kikar in o hoppas att allt gick bra igår o att Ni fick en oförglömmlig dag =)

Nu tar semester från min blogg o önskar Er en härlig fortsättning på sommar´n!
KRam//Mia

sagapo sa...

Kul att få så fint paket.
Så det stundar bröllop, så trevligt!
Hälsningar Carita