torsdag 7 maj 2009

Mer från träffen..

Här kommer lite mer från träffen i Umeå. Jag har inte fått något mer gjort den här veckan eftersom att sonen har varit sjuk och det tar på krafterna för hela familjen.
Men nu är han på bättringsvägen så i helgen hoppas jag kunna få lite tid att scrappa lite.

Det här kortet är gjort utifrån en skiss som var en av utmaningarna på träffen. Det märks väl inte att jag är inne i en grön/brun period? :)

Den här LO:n gjorde jag till en utmaning där temat skulle vara "vänner". Nallepuh pappret har jag haft i mina ägor väldigt länge men aldrig hittat rätt tillfälle att använda det.
Jag kan väl erkänna att jag hade pappret i åtanke när jag tog fotot :)


Närbild på blomman och charmsen som det står "Best friends" på.

6 kommentarer:

Karolina sa...

Oj vad mycket fint du har gjort, snygg detalj med öljetterna och det svarta bandet på tack-kortet, gíllar det skarpt. Grönt och brunt är snyggt så fortsätt gärna med det färgtemat :)
Ha en härlig helg.
/Karolina

Madde sa...

Vad läckert med bandet och öljetterna på kortet,tyckte jag verkligen om.
LOn va ju bara för härlig,pappret va ju urgulligt och charmsen... förstår att du har haft svårt att scrapa med pappret men här blev det ju klockrent.
Kram Madde

Karin sa...

jättefint kort! & Layouten är ju kalasfin! *fniss* jag är likadan, tar kort på saker föratt jag vet att jag har papper som matchar.. hihi.
Ha en härlig helg!

kramkram!

ScrapMi@ sa...

Gillar din grön/bruna period.....jag är oxå smittad =).....mycké fint kort!!!

Lo var jättefin....supercoolt med banden runt fotot och charmsen på blomman var gulligt!

Hoppas Ni kryat på ER nu så Ni kan njuta av helgen!

Kram//Mia

Malin sa...

Ljuvlig LO och supersnyggt kort!!!

Kram!

ScrapMi@ sa...

Tjooo hoooo!!

Du har lite läsning i min blogg.....o snart kommer nått till Dej på posten =)

Kram//Mia