tisdag 5 maj 2009

Ännu en scrapträff

Jag har inte slutat att blogga om än man kan tro det när man ser hur lång tid det är mellan inläggen jag gör nu för tiden. Det är bara så härligt nu när våren har kommit så jag tillbringar väldigt lite tid framför datorn och mer ute på gården och fixar med lite av varje.
I helgen har jag i alla fall varit i Umeå på en supertrevlig scrapträff som Nettans anordnade.
Kortet och LO:n är gjorda utifrån en skiss som var en av utmaningarna under helgen.
Kortet vann jag faktiskt pris för, kändes jättekul! :)
Jag gjorde lite annat också under helgen men det lägger jag ut en annan dag.








4 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina alster!!! Gillade kortet jättemycket. Hoppas att ni hade det riktigt bra i Umeå!! Kram ztina

Catta sa...

Jättefint kort! Vad är det för blomma? Är det chipboard? Kram C

Karin sa...

Ooo så snyggt kort! Himla läckert! Layouten är jättefin oxå!

kram kram!

ScrapMi@ sa...

TACK för senast =)
Nu har jag ju sett både kortet o LO:n IRL och det var jättefint båda två....o grattis till vinsten, alltid roligt att vinna ;-)

Ha det gott när Du påtar i trädgården!!!

Kram//Mia