måndag 20 april 2009

Dopdagen LO

Jag hade skrivit ett långt inlägg tidigare idag som helt plötsligt bara försvann
så nu gör jag ett nytt försök.
( Upptäckte nu när jag har skrivit hela inlägget att det förra hela tiden
låg sparat som utkast *suck*)
Jag hade en massa kort från L:s dop som jag ville scrappa men har inte kunnat hitta rätt inspiration eller papper till den. När jag såg den här skissen på scrapsketches så fick
jag den inspirationen jag behövde och allt föll på plats tillslut.
Jag blev väldigt nöjd med den här LO:n både färgmässigt och med att
jag fick med så pass många foton på samma LO.







Det mönstrade pappret kommer från Papirdesign och jag tycker om det så mycket. D:et har jag gjort själv och resten av bokstäverna är Qk Studio Classic.

Blomman har jag gjort med hjälp av mina nyinförskaffade retropunchar, pärlfloss och organzaband. Den här modellen har jag fått inspiration till av Mia som gör så underbara blommor på sina kort.



Till sist så lägger jag in två stycke awards som jag har fått. Det är alltid lika roligt att få dessa små bevis på att folk är in och läser min blogg och tydligen gillar vad dom ser också :)


Just dom här har jag fått av underbara Madde. Tusen tack!






6 kommentarer:

Karin sa...

jättefin LO! Gillar upplägget massor, så bra & få med så många bilder, snyggt! =)

kramis!

Anonym sa...

Åh va fin! Och vilken fin skiss du hittat. Tycker själv att det finns alldeles för få skisser där man ska använda sig av flera småkort... Och själv har jag för lite fantasi för att göra en bra skiss med många kort på. Får nog ta och gå in på sidan du nämnde för lite inspiration!
Kram ztina

Madde sa...

Kanonfin LO,tycker med att det är svårt med dopkorten,man vill ha med så många men samtidigt vill jag inte att halva barnens album ska handla om dopet...men du fick ju verkligen till det kanonbra,och blommorna va jättefina.
Kram Madde

ScrapMi@ sa...

Jättefin LO....gillar upplägget o vad duktigt att få dit så många kort *imponerad*......det är hög svårighetsgrad att scarppa många kort tycker jag.

Roligt att jag fick inspirera med blomman =))))))

Ses nästa helg!!!
Kramizzzz//Mia

Yoli Design sa...

jättefin tolkning av skissen...
älskar färgerna du valt...

kram

Malin sa...

Fantastiskt vacker LO!!! Jättefin tolkning =D

Ha en härlig dag vännen!!

Kram!