tisdag 14 april 2009

Vem behöver leksaker?

Den här LO:n har jag visst glömt bort att lägga ut här på bloggen.
När jag köpte min nya skrivare följde det med ett program där man kunde göra kollage i olika former och storlekar. Det passade utmärkt när jag ville scrappa alla dessa kort jag har tagit på L när han leker med allt i köket förutom sina leksaker.
Pappersinsamlingen och plastburkar hör till favoriterna!
Pappret var redan så dekorerat så jag nöjde mig med att skära ut delar av blommorna i nedre vänstra hörnet och lägga dom över kollaget och sedan sätta några blommor uppe
i det högra hörnet.
Jag har även skrivit lite journaling runt omkring kollaget.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karro! Så himla fin LO! Tänk vad ungar kan roa sig med. Det är sant det rubriken säger: Vem behöver leksaker? Och förresten, tusen tack för militärknapparna. Det blev en LO till slut. MVH//Kristina

MalinL sa...

Oh vilken härlig LO! Och vilket praktiskt program!! Blr verkligen snygga collage och det är ju bara sååå bra om man har flera bilder man vill använda!

Madde sa...

En riktigt läcker LO
Kram madde

Karin sa...

Jättefin layout! Va söööt han är! =) Snyggt & skriva runt collaget..

kram!!

Sofie sa...

Jättefint ihopsatt med fotona och så gillar jag färgerna i denna LO.

Sofie

Karin sa...

Ps, du har något att hämta i min blogg =)
kramkram!