söndag 18 januari 2009

Lite att visa..

Det var länge sen jag la upp något nytt här. Har alla mina scrapsaker nerpackade på grund av renovering här i huset och därför blir det så bökigt att dra fram allt.
Scrappade 2 kort för någon dag sedan men det är bara ett av dom jag kan visa än.
Sen scrappade jag en liten lottpåse idag oxå men den glömde jag att fota innan den hamnade hos min moster som fyllde år idag.
Så summan av kardemumman är alltså ett ynka litet kort.
MEN... jag måste ju skriva ett inlägg så att jag får testa min nya signatur :) Jag fick beskrivningen av Emma som i sin tur hade fått hjälp av Glimmis! Tusen tack tjejer!

Kortet är i alla fall scrappat utifrån en skisstävling som Hobbyhuset har och den hittar ni HÄR.



Ha det så bra mina vänner

6 kommentarer:

Pimmi sa...

Snyggt kort, det är så fint med de där swirlarna. Kul med en sigatur också, den blev du!! Kram Emma

Anonym sa...

jättefint, det smälter ihop på ett snyggt sätt :-)

ScrapMi@ sa...

Fin fint kort, gillar swirlarna :-)
Fina papper med fräscha färger!
Kram/mia

Catta sa...

Åh, jag älskar papprena från 29th street market! Du har verkligen fått ihop ett snyggt kort med akryldropparna som pricken över i =) Kram

Catta sa...

Hoppas renoveringen går bra förresten, vi kanske får komma förbi och titta någon gång? Kram

Karin sa...

halloj!
Vilket sött kort! Hoppas ni blir klara med renovering snart så du får pyssla! =)

Klart du skall göra massa gå-bortis-påsar, det är nog med all säkerhet inte jag som har kommit på detta, det finns nog massa andra som har gjort likadant.. =)

Stor kram!