fredag 9 januari 2009

Award


Jag har fått en award av Pimmigumman. Tusen tack ska du ha för den fina utmärkelsen.

Reglerna är sådana:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.

2. Länka till personen du fick den ifrån.

3. Nominera minst 5 st andra.

4. Länka till dem i inlägget.

5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Det finns många som jag skulle vilja ge den till men jag ska försöka pricka in någon som inte fått den tidigare.
Nu ger jag den vidare till:

Vickan - Man får sig alltid ett gott skratt när man läser den här bloggen. En bra start på dagen!
Kulturkoftan - Svägerskan bloggar om vardagen i deras familj
Essmo- Scrapvän som på något sätt ALLTID har massa nytt och fint i sin blogg. Hur hinner du?
Mymlis- Scrapvän som scrappar helt fantastiska saker. Du är så duktig!
Madde - Nybliven trebarns mamma som dessutom passade på att köpa hus när senaste tillskottet inte var många veckor gammal. Styrkekramar till dig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack,det värmde :-)
Har ju knappt suttit vid datorn sen Ludvig kom, men oj vad fina kort dt fanns att titta bpå här, du har verkligen utvecklats. Kortet tillAmanda va verkligen kanongint.
Kram Madde

M sa...

Hallåj!
Jag tackar och bockar. SKa komma ihåg det till ett annat inlägg.

Jättefin layout!

Anonym sa...

jo, du jobbade va?
vi var inte så många, bara vi, Jenny, Ann-Louise och Sara.
Vi hade tänkt fara och bada nu på tisdag klockan... ja... var det 13?
När dom öppnar iaf i hortlax.
Jag tror att Ann-Louise skulle ringa runt och säga det till alla er också.
Följer du då?

Karro sa...

Jo, jag fick jobb just då. Typiskt.
Bad låter trevligt, tror säkert att vi kommer om Lucas är piggare. Han är så snorig och har fått ögoninflammation nu.