lördag 31 januari 2009

Dags att avslöja...

Idag kan jag äntligen avslöja vad jag har pysslat på med dom sista veckorna, och därmed får ni en förklaring till varför det inte har kommit något nytt här på ett tag.


Yes...till sommaren smäller det och vi ska då gifta oss! Den 27:e Juni blir jag fru E och det känns hur bra som helst!
Angående korten så har jag funderat åtskilliga timmar på hur dom skulle se ut och efter många om och men så fick jag hjälp på Änglafröjd i Arvidsjaur med att hitta papper som kunde passa till ändamålet. Dom är helt fantastiska på denna lilla butik, snacka om att sätta kunden i fokus.
Det blev Maja Designs "Du och jag" på ett vaniljvitt CS och sedan den söta brudpar stämpeln från kortmakaren. Kortet är ihopsatt med ett band och inne i kortet finns själva inbjudan.
Eftersom att det blev massproduktion så valde jag ett väldigt enkelt upplägg och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd.

10 kommentarer:

MalinL sa...

Grattis Grattis! Vad roligt!
Och vad fina inbjudningarna är!

ScrapMi@ sa...

Men Karro WOW WOW WOW vad tjusiga inbjudningskort......jätteimponerad det är nog det finaste korten du gjort du har verkligen lyckats med allt SKITSNYGGT!!!!!

Och GRATTIS roligt med bröllop!!!!
Lycka till med all planering!!!!

Kram//Mia

Catta sa...

GRATTIS VÄNNEN! Jag tjöt rakt ut när jag fick läsa inbjudningskortet hos E! Så roligt och vilka snygga inbjudningskort, jag har studerat i minsta detalj =) KRam!

Eva sa...

Stort stort grattis!! Ni har en underbar dag framför er, kan jag lova. Firar 2-årig bröllopsdag i år. Fin-fina inbjudningskort! Kram!!

Karolina sa...

Grattis! Såg kortet hos E i går och det var verkligen superfint. Enkelt och stilrent men helt underbart, precis som en bröllopsinbjudan skall vara.
Tänk vilken underbar dag ni har framför er, ett minne för livet.
/Karolina

Pimmi sa...

Du kan inte fatta hur glad jag är för eran skull!! Det ska bli så kul, ni är ju dessutom som gjorde för varandra. Den som väntar på nått gott....och det har ni ju verkligen gjort ;P Puss och kram från mig, och stort Grattis igen!!

Anonym sa...

Ja de här fick du verkligen till.
Grattis igen, det är ju så man blir lite sugen själv.... Kram madde

Karin sa...

WOW!! Karro! Va snygga dom är!
Stort grattis igen!

KRam! !

Anonym sa...

Vilka fina kort och grattis vad roligt.
/Helena

ScrapAnga sa...

Grattis, grattis, så du är FRU, när man träffar dig på nästa scrapträff då, hihi.
Ha de gott// Anga