söndag 31 augusti 2008

Sista dagen för att vara med i min utmaning...

Nu är det bara att lägga på ett kol med utmaningen för idag är sista dagen att vara med. Än så länge har jag fått in bidrag från Emma, Catta, Essmo och Madde. Är det någon jag har missat så säg till??

Igår hade vi dop för Lucas och det blev en väldigt trevlig dag med all släkt och vänner. Jag hade gjort 3 stycken tackkort som gick till några personer som hjälpte oss att göra Lucas dopdag helt perfekt.
Det första kortet gick till Rickard, en bekant som även råkar vara präst och ställde upp och döpte vår son. (Handen ska givetvis hänga neråt men den råkade hamna uppåt när jag tog kortet)

Det andra gick till Ida som sjöng och spelade så vackert de låtar vi hade valt ut.
Det tredje och sista gick till svägerskan som gjorde helt fantastiskt goda smörgåstårtor!
Som ni ser så har jag exakt samma upplägg på alla kort bara olika färger. Jag liftade idén av Mia som hade utmanat sig själv att göra ett kort utan målat stämpelmotiv. Det passade mig utmärkt när jag hade lite bråttom när jag skulle göra korten :)

5 kommentarer:

MalinL sa...

Jättefina kort!

Anonym sa...

Jättefina kort. Kul med att du INTE hade något målat stämpelmotiv, för jag tycker det är svårare att få till det utan.
Kram madde

Karolina sa...

Korten är jättefina och jag kan hålla med om att det är svårare att göra kort utan stämpelmotiv.
Mitt bidrag är på gång.
/Karolina

Pimmi sa...

En riktig utmaning men det var ett snyggt upplägg på det här kortet enkelt men komplett. Tack för igår hoppas vi kan ses i veckan Kram

Anonym sa...

Roligt att du fått in bidrag till utmaningen, önska jag hade kunnat vara med men tiden räcker inte till allt man vill.
Jättefina kort du gjort, visst var det snyggt o enkelt!
Ha det gott!!!
Kram/Mia