fredag 15 augusti 2008

Bättre sent än aldrig...

Nu har jag äntligen köpt mig en tote och jag älskar den redan! Hade inte den bästa ordningen bland mina pennor, limprodukter, chalkar osv....
Nu har jag ordning och reda i min rosa/bruna tote. Jo.. ni läste rätt, jag har köpt något i rosa. :)
Jag har inte velat lägga ut så mycket pengar på en tote så jag har sökt och sökt och sökt på nätet efter en billig. Men så gick jag in på vår lokala lilla pysselbutik och där säljer dom minsann ut en hel hög med "totar" för 89kr! Dessutom var det mellanstorleken så man rymmer ganska mycket i den.
Så nu har jag städat i min pysselhörna. Om man inte har inspiration till att scrappa så kan man ju alltid städa. Alltid hittar man något man har glömt bort att man har :)


4 kommentarer:

MalinL sa...

Ja det är behändigt, jag köpte en liknande "tote" på Biltema.. =o) Fast röd då och det står Biltema på den.. men men.. funktionsduglig om inte annat.. fast en rosa är ju finare.. *s* Men det var ju roligt att du hittade det fyndet!!

Catta sa...

Jag kan joina mig till gänget som har köpt rosa... gick direkt och köpte en när jag träffat dig på stan. Har inte inrett den än, men det passar bra till imorrn när jag ska på pysselträff. Ha en härlig helg! Kram

Anonym sa...

Jag har oxå en rosa ;-) men ack så användbar jag är jättenöjd med min! Men Du 89:- det är ju gratis!!!!
Kram/mia

Karolina sa...

Jag skymtar även ett magnetalfabet :) Toten är ju så fin, jag som faktiskt gillar rosa