söndag 17 augusti 2008

Award...

Jag har fått en award av Pimmigumman. Tusen tack ska du ha!
Jag tyckte det var så svårt att utse bara 7 stycken bloggar så den här gången får alla som finns med i min blogglista en award av mig.
Tack ska ni ha för inspirerande och rolig läsning!



There's some rules for this award as well:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå! Kul att du tittat in hos mig. Jag tittar tillbaka på din fina blogg.

Den där väskan du köpt måste jag skaffa. Intför att jag scrapbookar just, men jag är ju en pysseltant av stora mått ändå... måste skaffa ordning bland grejorna...

Jag lägger upp e länk till dig, är det ok?

Pimmi sa...

Tack för tipset om biljeterna tyvärr har vi redan köpt. En liten undran hur går det med utmaningarna du vet väl om att de ska va färdiga på måndag?? :)
Kram på dig