måndag 7 juli 2008

Vem där?

Den här LO:n är det första till Lucas album som jag nu har börjat med. Efter ett stort antal färgbyten och upplägg så fick jag till den ungefär som jag hade tänkt mig. Blev faktiskt nöjd med tanke på att LO:s inte är min starka sida.
Den är även ett bidrag till en utmaning som gick ut på att man skulle använda ram istället för fotomatta till sitt motiv. Utmaningen hittar ni här.
Har även gjort ett kort idag till en annan utmaning men det kan jag inte lägga upp än.

6 kommentarer:

M sa...

Nu är du utmanad igen, lite svårare, men roligare den här gången. Sedan ska jag lugna ner mig, jag lovar.

Hoppas ni har det bra!

Ps. I sov nästan tre tim. sammanlagt igår. Det du.

Anonym sa...

Åh vilken JÄTTE JÄTTE FIN Lo!
Den gillade jag skarpt! Klart Du ska vara SUPERNÖJD med den!!!!!
Kram/Mia

Karolina sa...

UNDERBAR! är så fint med alla dessa magfoton och händer. Ångrar att jag själv aldrig tog några sådana foton.
Klart att du ska vara nöjd, och så glad Lucas kommer att vara.

MalinL sa...

Åh den är verkligen en helt underbar LO!!

Pimmi sa...

Jättefin!! Nu är LO din starka sida, det ser man klart och tydligt här. Stilren och helt underbar/Kram

Catta sa...

Gillar dina överskrifter och det enkla upplägget (som säkert är svårt att få ihop ändå) som får bilderna i fokus. Keep up the good work! Kram