torsdag 10 juli 2008

Heldag med scrapping..

Igår hade jag besök av 4 st scrapglada jäntor :) Det blev scrappande för hela slanten om än inspirationen inte riktigt inföll sig hos alla. Själv satt jag mest och tittade på min LO hela dagen men tillslut så insåg jag att jag gör bäst i att falla tillbaka på mina enkla upplägg. Blir oftast mer nöjd då än då jag ska försöka trycka in en massa saker och det sen bara blir pannkaka av allt.

Igår blev det en LO på Lucas och hans förmåga att ha tutten över allt utom i munnen.. Ett kort på tutten i örat fattas dock och det är hans favoritställe. 9 gånger av 10 hamnar tutten vid örat när han spottar ut den. Ser för roligt ut!




Annars så kan jag publicera ett kort som jag gjorde till en utmaning men det gick inte vidare bra i den. Men men... ett "bra att ha" kort blev det i alla fall!

Utmaningen gick ut på att det skulle vara:
- ett kort
- tema: "gör någon glad" (t.ex. ett kort att ge bort bara för att det är kul att skicka/ge kort)
- skall finnas stämplat motiv
- använd band och ribbonslides i någon form
- använd, förutom kortbotten, tre olika mönstrade papper
- dekorera fritt, men använd INGA blommor (om det stämplade motivet innehåller någon blomma så är det ok)


3 kommentarer:

Pimmi sa...

LO.n blev jättefin. Jag tycker det var så läckert att det var samma röda prickar på kudden och på pappret. Det är så kul att du också har börjat lite smått med LO. Snart är du fast Hahaha
Jag tycker kortet blev fint trots att du inte vann, du har ju då verkligen lagt ner tid på det :)
På tal om scrapdag så tycker jag vi gör om det igan nästa vecka. Vad sägs om onsdag? Vi kan va hos mig. Kram på dig Emma

keytan sa...

oj va gullig han e =) å va roligt att bilderna kom till användning =)
Hoppas allt är bra med er alla.
ha en trevlig helg mvh keytan

Anonym sa...

Verkligen jättefina Lo du gör, likaså kanonfina kort.