måndag 14 juli 2008

Lillen sover...

.... och jag pysslar vidare :)
Han har fått för sig att sova hela dagarna och vara uppe hela kvällarna så ska det bli något gjort får det bli på dagtid.
Kastade ihop ett kort till Chalins utmaning. Det var en skissutmaning som även gick ut på att det inte fick vara ett grattiskort och det skulle finnas med någon typ av motiv på kortet.
Kortet står på bordet hos Lucas mormor och morfar tillsammans med en påse kakor och väntar på dom när dom kommer tillbaka från sin semester någon gång i veckan.
Här kommer min tolkning av skissen.




7 kommentarer:

Catta sa...

HJÄLP vilken kreativitet och produktionshastighet du har! Helt underbart att få titta på så många nya inlägg, det senaste jag såg var "vem där?"... Hur som helst tycker jag du gör fina kort, håll upp dig själv! Det är inga lätta utmaningar du ger dig in i. Lucas och hans tutte var ju underbar, han ser ut att skratta och spexa på fotot och det var ett klockrent tema. Du är bra på att komma på titlar förresten. "Vi två" är helt klart en stor favorit, enkel med lagom mycket dekorationer och härliga färger. För att inte tala om motiven... Kram på dig!

Anonym sa...

Men hjälp vad Du producerar, jätte jättefin LO "Vi två" helt underbar!
Vad duktig Du är!
Kram/Mia

Pimmi sa...

Vilken snygg tolkning av skissen
Ser att du högproducerar så kul. Mycket snyggt. Lo på dig och A underbar!! Vad snyggt med cirklarna i hörnen /Emma

Karolina sa...

Kan ju bara hålla med ovanstående talare, vilken kreativitet!
Så härligt att få så mycket gjort.

Anonym sa...

Jättefint kort, färgerna smälte ihop så hrligt med. kram madde

Anonym sa...

Va kul att du gillade vad du såg hos mig och självklart får du länka till mig. Vad duktig du är med alla utmaningar, jag är så kass att jobba till skisser..

Ha det gott,
AnkieG

Miss Goldie sa...

Oj, tack så jättemycket för den fina kommentaren i min blogg! Du är verkligen en duktig scrappare du också! Jag älskar "Vi två" - LO:n! Jag hade tänkt scrappa den skissen också men tyvärr räcker inte tiden alltid till. Du har stooor chans att vinna utmaningen med din LO - underbara färger!