söndag 6 juli 2008

Födelsedagskort

Nu har jag fått igång vår nya kamera och fått in bilderna på datorn. Det är ett kort till sambons svåger Patrik som fyller år idag och blev gjort i all hast mellan dusch och ammning i morse.
Blev ändå rätt så nöjd trots att det blev snabb gjort. Fick inspiration från Annas jättefina kort som hon har gjort.
Nu var det tänkt att almanacksstämpeln skulle ligga lite bakom cirklarna men eftersom att min sambo kom i sista sekund och meddelade mig att det faktiskt är den 6:e idag och inte den 7:e som jag trodde så fick jag snällt plocka fram almanackan så att 6:an skulle synas.
Blev inte lika bra men nöden har ingen lag.

Har ytterligare ett kort liggande men det väntar jag med att lägga ut eftersom att det är med i en utmaning.

5 kommentarer:

Anonym sa...

...och jag som skulle utmana dig... det kommer ju från dig!
Kram
Lisa
http://lillis70.blogg.se

Anonym sa...

Fint kort med färger som verkligen passar en till en man!

MalinL sa...

Hejsan hoppsan!
Swirlsen på 60 årskortet har jag gjort för hand med svart stickles! =o)

Catta sa...

Hahaha, nöden har ingen lag! Det blev ju fint ändå och skönt att slippa komma med ett kort där det är fel datum. Som när jag grattade farmor på 75-årsdagen när hon fyllde 73, inte populärt... Kram

Karolina sa...

Visst är det skönt när man ibland också kan göra snabba kort som inte tar flera timmar.
Gissar att mottagaren blev mycket glad.