lördag 24 maj 2008

Vårt älskade underverk

Nu har han äntligen kommit. Vår underbara son Lucas!
På beräknat förlossningsdatum och på sin mammas namnsdag kom han med full fart ut till oss.
Vilken underbar känsla! Finns inga ord som kan beskriva hur man känner sig som nybliven mamma... Det är bara helt underbart!

Här på bloggen lär det nog vara tomt ett tag. Scrappandet får stå lite åt sidan tills jag har kommit i ordning här hemma med alla nya rutiner och allt vad det innebär... Som det känns nu så har dygnet alldeles för få timmar :)

11 kommentarer:

Karolina sa...

GRATTIS till er underbara lilla skapelse, rosig och söt.
Hoppas allt har gått bra och att ni bara myser på och njuter allt vad ni kan.
/Karolina

Pimmi sa...

Hallå
Hoppas allt är bra med er allihopa.
Jag måste bara få fråga en sak... Har ni en liten Lucas eller en liten Lukas. Ser att det står Lucas här och i mitt sms som förövrigt kom i fredags eftermiddag så stod det Lukas, Bara så man vet för framtida mästerverk :)Ha det gott Kram

Karro sa...

Det är Lucas som gäller :)
Vi hade lite beslutsångest.. :)

Anna sa...

Åhh vilken sötnos.. Nästan så man blir lite sugen själv igen.. Nåja, man får väl nöja sig med att komma & snusa lite när andan faller på :)Ha det så jättebra tills vi ses & NJUT verkligen av den här tiden så mycket ni bara kan!
Kram

Catta sa...

Tusen gratulationer till ert välskapta lilla barn- helt underbar! Jag gillar verkligen namnet ni gett honom och man behöver inga egna barn för att förstå prioriteringen =D Ha det jättebra! Stora kramar från oss

Anonym sa...

Grattis! Hann ju inte gratta dig ordentligt när du var in på jobbet! Så otroligt fin han är, man skulle allt vilja snosa på honom där uppi hårfästet.....;) Hoppas att ni mår bra och får njuta av varandra. Kramar AnnaÖ

Anonym sa...

Grattis till en underbart söt Lucas!
Kram Lisa
lillis70.blogg.se

Anonym sa...

Åh vilken söt liten PRINS! Stort grattis o lycka till med allt. Och njut varje minut jag lovar Dej att tiden går alldeles för fort!
Kram /Mia

MalinL sa...

Grattis till den lilla snyggingen!! =D

Karin sa...

MEN, sicken sötnos!! =)
oooo jag blir allt lite sugen jag med.. =)

Grattis igen o hoppas ni har det underbart! =)

Kram!

Gin/Ginny sa...

Vad fin han är :) Grattis i efterskott då ;)