onsdag 7 maj 2008

Chokladkakepremiär

Har varit på mitt allra bästa scrapparhumör idag och dagen till ära så har jag scrappat min allra första chokladkaka.
Vem som ska få den är dock osett... men det är nog bäst att ge bort den fort innan jag får för mig att jag bara MÅSTE ha choklad och äter upp den själv :)
Har gjort ett kort också men det får ni vänta på till efter helgen.
Om än jag är rätt så less på att gå omkring med magen nu så känns det ändå helt okej att få sitta inne och scrappa medan sambon, svärmor och hennes karl är ute och krattar gården :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men den blev ju jättebra ju! Så gullig stämpel, passar ju bra! Nog ska du njuta av att slippa kratta! =) Kram vännen! /Ida

Karin sa...

ooo vilken cool idé...supersöt! men om du inte vet vem som skall få den:Ge miiiiig! *fniss*
kram !

MalinL sa...

Gu vilken idé att scrappa chkladkakor! =) Den kommer man nog at lifta.. och fin blev den!

Karolina sa...

Ja visst är det roligt att scrappa chokladkakor, men farligt :)
Lyckos dig som har en riktigt bra ursäkt till att slippa kratta.

Karin sa...

Gulle Dig!!
Vet du, jag såg nu att dom lottar ut 2 priser, (till Dig o mig va?!)
*fniss*
Kram!

Pimmi sa...

Mycke snygg. Visst är det kul, jag som tack och lov inte är så mycket för mörk choklad är lite befriad från sugt annars hade det varit farligt i helgen när jag köpte hem 10 stycken. Ha det gott, kram