tisdag 13 maj 2008

Till svägerskan

Min svägerska fyller år på Torsdag så då blir det att åka dit och uppvakta henne. Ett kort får följa med i vanlig ordning...
Får väl se hur hon reagerar den här gången, på julafton fick jag reaktionen "Åååhhhh, jag blir så arg när du gör så fint" när hon såg mina scrappade lappar på paketen.
Ska man ta det som något bra eller dåligt? :)

Även en chokladkaka har blivit scrappad ikväll...
(Kan tillägga att jag har tagit korten med sambons nya mobiltelefon... är väldigt imponerad över kvaliten på den. Lite gryniga bilder men annars helt okej)




5 kommentarer:

Karin sa...

jättesött kort! =)
Gillar den stämpeln! Cool...
o chokladkakan! MUMS!!

kram kram!

Catta sa...

Härliga alster du gör! Stämpeln på det övre kortet var ju jättemysig! Vågar jag gissa mig till att jag kan få låna den här i byn?? Chokladkakan har underbara färger, lindblomsgrönt är så vackert- och verkligen somrigt... Snyggt jobbat bruden.

MalinL sa...

Haha.. Ja du får rapportera hur hon reagerade! Jättefint kort och chokladkaka!

Pimmi sa...

Hallå, mycke snyggt. Härliga färgkombinationer på både kortet ocj kakan. Man blir så glad när man får sånna reaktioner på det man gör, så kul att få göra nån arg på ett så bra sätt nångång :)

Catta sa...

GRATTIS TILL ER LILLA POJKE!!! Kramar från oss