måndag 12 maj 2008

Molly 2 år

Igår var det 2 års kalas för hela slanten hos våra vänner. Ett kort måste lilla tjejen förståss få men visst var det ändå prestenterna som var roligast! :)
Det här kortet har jag även skickat till en skissutmaning på alltomscrap så vi får se hur det går där.

Födelsedagsalmanackan jag gjorde var ju även den ett bidrag till en utmaning/tävling på alltomscrap. Där vann jag faktiskt ett pris :) (Måste ju erkänna att hon som höll i utmaningen bestämde sig för att alla som har deltagit får ett pris :)


Min tolkning av skissen ´



Skissutmaning från alltomscrap

3 kommentarer:

Catta sa...

Så LÄCKERT kort! Vad har du använt för brunt/rosa papper under? Det väckte mitt ha-begär...
Grattis till vinsten, vilken underbar känsla det måste vara! Det spelar ju ingen roll att alla vann, du FÅR ju någonting till skillnad från att betala som man alltid gör annars =) Kram

Karolina sa...

Vilken klockren tolkning av skissen du har gjort. Kortet var jättefint, pippilångstrump är ju så söt, även i rosa kläder.
Så kul att du fick ett pris, det gör ju att man är mera motiverad till att skicka in bidrag.

Karro sa...

Jadu Catta.. som vanligt så har jag ingen aning om vad det är för papper jag använder. Tror att jag köpte det i Älvsbyn när jag var där om jag inte minns helt galet men vad det är för tillverkare har jag ingen aning om.