onsdag 13 februari 2008

Jag har blivit "piffad"

Jag är en av dom som blev "piffad" på http://malinsscrapblogg.blogspot.com. Detta innebär att jag idag fick ett fullpackat kuvert med diverse scrapgrejor.
Jättefina saker, kommer garanterat att ha användning för dom!


PIF betyder Pay it forward. Ett slags kedjebrev kan man säga...
När man har blivit "piffad" får man ett kuvert på posten med diverse scrapgrejor. Sedan är det ens egen tur att "piffa" 2 stycken andra. Dvs skicka scrapgrejor till 2 personer som vill bli piffade.

Och sedan rullar det på... dom personerna jag skickar kuvert till skickar i sin tur till 2 stycken andra osv... Ni förstår säkert.

Så.. om ni vill bli piffade och få chansen att få hem lite nya scrapgrejor så skriver ni bara en kommetar här i bloggen så deltar ni i utlottningen.

Söndag 17/2 är sista dagen att vara med, sedan lottar jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

nämen vilken grej! Har jag aldrig hört talas om, men det finns ju så mycket inom ämnet som är nytt så!=) Lät riktigt kul!
Kram Ida

mymlis sa...

Kul med PIF, prövar lyckan här hos dig! :-)

Catta sa...

Det är väl klart vi vill vara med! Vilken rolig grej det lät som! Kramar