söndag 10 februari 2008

Februari äntligen klar..

Här kommer då äntligen det färdiga resultatet på Februari till min kalender. Nu måste jag göra ett ryck och göra Mars så att den förhoppningsvis är klar innan Mars börjar :)



Jag var förövrigt på scrapträff med mina vänner igår och det var som vanligt väldigt trevligt. Om än inte inspirationen flödade så fick jag ett kort gjort. Slog 2 flugor i en smäll och gjorde ett kort till en utmaning och samtidigt ett kort till min älskling på alla hjärtans dag.Ska ta och scanna in det idag och lägger ut det senare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej vännen! Fint det blev, hoppas du blev nöjd till slut! Roligt det var igår! Vi hörs snart igen!
Kram Ida

Karolina sa...

Så bra att du tillslut fick tag i det lilla a:et som saknades :)Slutresultatet blev jättefint, passade ju jätte bra med journalinglappen.