onsdag 13 februari 2008

Inspirations och Idé bok


Ikväll har det blivit lite pysslande med en framsida till ett helt vanligt kollegieblock.
Har länge tänkt göra en bok för att samla idéer i när man kommer på vad man skulle vilja göra eller hur man skulle vilja göra en viss grej.
Idéerna har en förmåga att komma när tiden inte finns där för att scrappa så då kan det vara bra att skriva ner vad man hade tänkt, annars försvinner det lika snabbt som jag kom på det... Har man teflonhjärna så har man...
Som vanligt är mitt upplägg vädigt enkelt. Jag kommer helt enkelt inte ur det spåret...

4 kommentarer:

Pimmi sa...

Hallå, så teflonhjärnan har återvänt (haha) edt var ett tag sen jag hörde det sist. Framsidan var toppen, gör inget alls att den är enkel det är bara snyggt. En stor kram på Alla hjärtans dag, tiller båda två/ Kramisar

Karolina sa...

Bara bra om den inte är allt för dekorerad eftersom det bara går sönder när den ska följa med överallt (egen erfarenhet) Jag borde också göra en ny eftersom mina gamla är förbrukade, och dom är ju så bra att ha.
Ha en bra Alla hjärtans dag.
/Karolina

Catta sa...

Jag gillar din stil! Sen utvecklas man verkligen eftersom. En kompis till mig tog ett gigantiskt steg framåt i helgen och Pimmi har ju tagit sjumilakliv med hennes kort. Sen tycker jag det är härligt med enklare stilar också, det roliga är när man börjar känna igen saker utan att veta vem som gjort dem... Många kramar på alla hjärtans dag från Catta

Anna sa...

Jag håller med Catta. När man surfar runt bland alla scrapsidor ser man att många gör saker som är väldigt lika nåt som nån annan gjort. Inget fel med det, men det är ju väldigt kul att nån gör något annat också! Framsidan blev jättefin och det känns då definitivt inte som att det saknas nånting!
Ha en bra alla hjärtans dag och tack för lycka till-kortet!