fredag 13 november 2009

Ljus kort

I Tisdags hade vi månadsträff med NorthernLightScrappers, alltid lika trevligt.
Vid bordet hade jag Caroline som hade hittat en superläcker mall till ett ljuskort. Jag glömde förstås att rita av den men jag gjorde i alla fall ett provkort dagen efter.
Vet inte om det blev exakt likadant men jag blev då väldigt nöjd.
Dessutom har jag ju fotograferat med min nya (inte en dag för sent) systemkamera
så färgerna återspeglas för en gångs skull riktigt bra.

Tack Caroline för inspirationen!







7 kommentarer:

sagapo sa...

Det blev riktigt fint ditt ljuskort, bra jobbat.
Kram Carita

Karin sa...

Men duuu, vilket underbart kort! Supersnyggt! Detta måste jag ju bara testa, säg gärna till om du hittar mallen :p Snygga färger med.. Himla skum med bilderna.. Hoppas det löser sig! massa kramar till dig! =) ♥

Caroline sa...

Jätteläckert!! Bevisligen går det precis lika bra utan mall, du har ju lyckats hur bra som helst. Kan du inte posta en bild på forumet där mallen ligger så fler får se ditt fina kort?! KRAM!

Catta sa...

WOW så läckert! Snälla, snälla maila mig mallen!
GRATTIS till systemkameran! Vilken rolig tid du har framför dig med att utforska den, dess möjigheter och din omgivning. Jag är så glad för din skull!
Kram Catta

Karolina sa...

WOW jag är också intresserad av en malla ifall att du knåpar ihop en sådan :)
Kortet blev supermysigt och snyggt!
Lycka till med utforskningen av kameran.
/Karolina

Anonym sa...

Superfint!!! Ska börja med ett likadant just nu... Spännande! Och grattis till nya systemkameran!!! Ni kommer säkert att ha många fina stunder ihop! ;-)
Kram ztina

Lene sa...

Supersnyggt kort!
Kram lene