tisdag 24 november 2009

Gråa dagar

Vart tog den underbara solen vägen som visade sig i helgen? Man blir ju såå trött när det aldrig blir riktigt ljust på dagen.
Orken till att scrappa har inte riktigt infunnit sig. Fast jag skyller även på att vi håller på att renovera och hela mitt skrivbord är övertäckt med lakan för att inte bli insnöat i byggdamm.
Imorgon har vi däremot dragit ihop ett gäng mammor som ska träffas och julpyssla lite. Ska bli riktigt riktigt roligt.

Jag har ett kort som jag väntar med att visa till efter lördagen då det har nått mottagaren, så i väntan på det får ni se ett foto på sonen som har fått för sig att han ska sova med en bil varje kväll nu när han lägger sig.
Gooode söt!


2 kommentarer:

Catta sa...

Vissa har snuttefilt, andra har snuttebilar! =)
Kram C

Carola sa...

Åh,så sött. Påminner mig om Storgrabben min,som alltid skulle sova middag tillsammans med sin hjullastare,i vagnen!
/Kram Carola