lördag 31 oktober 2009

Nytt försök...

Nu har jag provat att ladda upp inlägget med hjälp av Essmo och det verkar som att den sista bilden går att klicka på..men inte dom andra.
Otroligt konstigt... Samma inställningar och allt...
Jag blir snart galen på detta!
Ja nu är det länge sedan jag har uppdaterat här på bloggen. Det har hänt så mycket tråkigheter så senaste veckorna har jag bara velat umgås med min älskade familj och visa dom hur mycket det betyder för mig att dom finns i mitt liv.
Scrapbookingen har stått stilla då inspirationen inte alls har funnits där.
Men för två helger sedan var jag och underbara Keytan och Catta iväg till Ö-vik och Highcoastscraps superroliga scrapträff.
110st likasinnade tjejer, en stor skola och 5 stycken butiker på plats. Kan det bli bättre?
Jo, det kan det. Underbara Mia och hennes kompisar var ju också på plats och jag är sååå glad att jag har fått lära känna er. Att Mia dessutom fixar boende till oss är ju bara för gulligt!

Helgen bjöd på en massa roliga utmaningar och jag fick en hel del scrappat under helgen. Jag har helt snöat in på brunt och grönt just nu och det går verkligen inte att gå miste om när man ser mina LO:s som blev till under helgen.
Tyvärr vet jag fortfarande inte vad det blir för fel när bilderna inte går att klicka på.
Har sökt med ljus och lykta efter hjälp för att lösa detta men ingen verkar ha varit med om detta. Ska fortsätta forska lite så att ni förhoppningsvis ska kunna se lite mer detaljer på mina LO:s.

Den här LO:n gjorde jag till en utmaning som gick ut på att man skulle ha med 10 stycken pärlor, varken mer eller mindre.

Den här gjorde jag till en utmaning dom gick ut på att titeln skulle bestå av minst 5 bokstäver och bokstäverna fick bara plockas från "Highcoastscraps pysselhelg". Pyret fick titeln bli. Tänk vad tiden går fort...

Det här är min favorit från helgen och jag tror faktiskt att det är den LO som jag tycker allra bästa om av alla jag hitills har gjort. Jag blev så supernöjd med den och ännu roligare är att JAG VANN den här utmaningen som gick ut på att man skulle scrappa utifrån temat Vänskap. Jag bara älskar det här fotot och vad passar bättre till en sån utmaning?

9 kommentarer:

keytan sa...

Gu va fint du gör och shit va kul vi hade =) det gör vi om! =)=)

lillis70 sa...

Visst blir det gärna så att man tar varandra för givet. Har precis fått en tankeställare då min två år yngre svägerska fick hjärnblödning med lycklig utgång. Min första tanke var -Men jag har ju inte talat om för henne hur mycket hon betyder för mig! Som tur är kunde jag göra det nu för hon är så gott som vanligt igen.
Ha det gott och tack för kommentaren i min blogg :-)

Anonym sa...

Med tanke på ett av dina tidigare inlägg så tror jag att du känner till killarna.
/Karolina

Vera.m.fl sa...

Har redan lämnat en kommentar i din andra blogg- förvirrad som jag är så håller jag inte riktigt reda på från vilken blogg du kommenterar :)
Du är superduktig på att göra LO´s och jag hoppas du får kläm på teknikens under så vi får se lite mer detaljer i alla fina saker du skapar... du har ju en datakunnig make, han har inte något tips?!

Jag hoppas vi ses snart, NÅN gång borde jag kunna ta mig till en träff- om inte annat så måste jag börja gull-be om ledighet på jobbet för hittills har jag jobbat varje gång det anordnas något kul i scrapväg!!

Ha det gott och ta hand om er!!
KRAM

Karin sa...

Hej vännen! Nu var det ett tag sedan jag kikade in, trist att det har hänt tråkiga saker ...
Men du,vilken träff ni måste ha haft! Shit va orättvist att ni bor så långt bort :p

Hur gör du när du laddar upp bilderna i bloggen? Jag har märkt att om jag först skriver texten å sedan laddar upp bilderna å flyttar runt bilderna så går det inte att förstora, men om jag först laddar upp alla bilder i den ordning jag vill ha så går det att klicka upp dom ..
å så måste ju "stora bilder" vara iklickat när man laddar upp bilden.. jaja,.. lite pladdrigt, men hoppas du fattar vad jag menar å att det funkar =)
Ha en härlig helg!
kram på dig!

Malin/Majamelon sa...

Sååå snygga alster! Och jag hade turen att få se dom live =D Det var ju givet att du skulle vinna med den där söta LOn! Helt underbar!!

Ha en härlig söndag!!

Kram

Vera.m.fl sa...

Jag sladdar in här som hastigast bara för att säga att du har en sak i min blogg- om du vill ha den förstås!

KRAM

ScrapMi@ sa...

Ledsen att det hänt tråkiga saker....men tyvärr är det livets gång och livet är en hård skola.

Underbara LO:s och jätteroligt att Du vann håller med Dej den är bara underbar!!!!

Tack för att Ni kom o våldgästade alltid roligt att ha Er på besök och TUSEN TUSEN TACK för den fina presenten. Välkommen åter!!!

Kram på Dej och Du finns i mina tankar!!!

Catta sa...

Dom här alstren blev ännu finare uppradade under varandra, du är SÅ duktig och verkar ha hittat din stil. För det är väl så det är, inte "vi har fastnat i..." VI har hittat vår stil! Sagostund var väl värd att vinna, hela LO:n andas sagostund och vänskap.
Kram Catta