tisdag 1 april 2008

Tavla till mormor

Min mormor fyller 80 år snart och till present har jag gjort henne en tavla som består av ett kort på henne i mitten och sen kort på hennes barn, barnbarn osv.... Ja ni ser i ramen runt kortet på henne vilka hennes "roller" är.
Den lilla tomma svarta ramen får vänta på att få ett kort tills mitt lilla pyre har kommit till världen :)
Jag ber om ursäkt för fotografiet på tavlan. Det speglades så mycket i glaset + att jag mest troligt har världens sämsta kamera. (För fotografen är det ju aldrig nåt fel på *harkel*)

Jag törs lägga ut det redan nu för jag misstänker starkt att min mormor inte kommer att läsa min blogg :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Superfint! Din mormor kommer att bli jätteglad!
Kram / HoD-Mia

Catta sa...

WOW och jag menar WOW! Vilken underbar idé till alla som har det mesta och är så nöjda med det. Nu får hon sin familj nära sig så hon kan se dom varje dag. Vilka snygga runda ramar med spetsmönster, hur har du fått till dom?? *applåderar bragden* Kram

Karolina sa...

Hur fint som helst och vilken superidé. Härliga milda färger som passar en 80 åring och som ljusas upp med den vita ramen.
Kul att man ser dig i speglingen :)
Ha det så bra.
/Karro