måndag 21 april 2008

Dopkort

ALDRIG har jag väl varit ute i så god tid med ett kort till någon som jag är den här gången.
Min brorson ska döpas om ca 1 månad och kortet är redan klart. Det enda som jag inte har skrivit dit är datum på en av tagsen eftersom att det inte är 100% spikat än.
Mitt lilla pyre är beräknat att titta fram den 20:e Maj men det har visat sig att den inte har tänkt att jag ska få va allt för säker på att den har tänkt vänta så länge, därför tänkte jag ta det säkra före det osäkra och göra kortet klart till brorsonen redan nu ifall vi nu skulle få fullt upp med annat här hemma inom kort :)
Resultatet blev detta med en lånad stämpel av Emma och små söta fötter som jag fick av Catta.
Tusen tack ska ni ha!
Föresten Catta... Du gjorde succe med dina papper till Isabelle :) Hon sken upp som en stor stor sol när hon fick dom.


Jag har faktiskt varit flitig och gjort ytterligare ett kort i helgen. Det kortet gick till Anna som fyller år idag!! Grattis till dig!!!
Nu är ju mitt minne inte av bästa kvalitet så jag glömde att ta kort på det innan jag gav bort det, så det får helt enkelt inte publiceras på min blogg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilket gulligt kort!!
Fötterna som du har satt på stjärnan var ju bara fööör söta!

Kram Karin -essmo-

Pimmi sa...

Det blev mycket snyggt. Kul att du tog upp stjärninrna i dekorationen från mönsterpappret. Mycke snyggt.

Anonym sa...

Härligt jobbat! Jättegulligt kort till Isak, håller med om fötterna och stjärnorna! För att inte tala om det snygga alfabetet! ;)
/Ida